Pages

Monday, September 16, 2013

Minggu kek lagi ( i miss macaron hihihi)

Assalamualaikum wbt

Minggu ni memang minggu bakar kek agaknya.. baru je saya rasa macam lapang dan risau juga sebab dah terbiasa bergelut dengan masa siapkan order, alhamdulillah order in dari Maksu.. kali ni maksu order Macadamia Butterscotch Cake..personally saya suka kek ni sebab ia lemak, manis dan ada sikit cebisan macadamia praline yang bagi rasa masin dan pahit manis karamel... ohhhh taste verdict apakah begini...hahaha.. Oh kek ini juga jadi resume saya terpilih jadi personal baker KOG.. hihi tapi kali ni resepi dan rupa dah diperbaiki..

Memandangkan ada sedikit lebihan cream membuat MBC tadi dan kebetulan mak ayah saya datang rumah, so saya gunakanlah lebihan tu untuk buat Victoria Sandwich Cake. VSC ni sponge cake dengan strawberry compote, cream dan strawberry hiris.. ia bukanlah kek cantik2 dengan deco, tapi ianya comfort cake yang makan banyak pun rasa tak berapa nak guilty... lalalala..

Untuk tempahan boleh whatsapp atau sms 0136076706 dan harganya
1. Macadamia Butterscotch Cake 9" : RM85.00*
2. Victoria Sandwich Cake 9" : RM45.00*

* harga adalah untuk standard deco sahaja.. tambahan caj bagi buah2an atau macaron.

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected