Pages

Monday, September 15, 2008

hoyeee!!!

hehe actually the title tu spontaneous je..sbb at the moment im writing ada cite Man Laksa..Hoyeee tu tag line Arwah Loloq in this movie...

Recently aku terasa kehilangan punca untuk write blog..maybe sbb gambar tu takde... cam takde even or benda2 yang menarik perhatian mata untuk di capture.. (our eyes work better than camera..syukur ya Allah)

Walau bagaimanapun sepanjang bulan Ramadhan ni i been to several event yang tak penah akan dijangka untuk pergi... Maybe i reason coz En.A insist me to come along..

1. Berbuka di masjid Putrajaya... sure org lain yang datang kat masjid ni tgk aku keseorangan..(kebanyakan org lain pegi geng2).. walau bagaimanapun im survive be alone.. haha ye la memandangkan im imune with my status the only girl in family kot...:p

2. Berbuka di majlis Iftar Abim/WADAH... once again im alone.. makan with org2 baru..[secara mudahnya tak penah kenal sebelum ni].. mmg tak kenal langsung org lain kecuali En.A.. tetiba i met my someone yang sama matrikulasi ngan aku...tapi yang terasa lawaknya mlm sebelum aku gi event tu, secara tak sengaja aku view Friendster page dia...her name shazni..tapi sebenarnya aku mmg tak penah tgur dia pun masa kat matrikulasi.. cuma pnh tgk muka je..hehe agaknya bila kite berada di situasi yang asing, musuh pun boleh jadi kawan... bagus eh...^_^

oh ye update untuk hari ini..siang tadi secara bersungguh aku telah mencuba satu resepi puding [ Puding Buih ]yang pada asalnya dalam perancangan Arifah..malangnya rupa puding tu tak jadi sgt seperti yang appear dalam resepi internet tu..but syukur rasanya ok...ni according tu En. A, 'sedap yang u masak'...hehe (yang i tak paksa u ckp sedap kan?....heee)..

Nantila bila dah cubaan kedua nnti, n rupa puding tu cantik sket baru aku tunjuk gambarnya...heehehe....

sesape nak try boleh le tgk resepi ni..aku ambik je dari sini masa buat tadi..
http://www.myresipi.com/top/detail/4930

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected