Pages

Tuesday, August 27, 2013

Sinari hari raja sehari dengan temari :)

Assalamualaikum wbt

Kalau bulan ramadhan lepas kesibukan mengadap oven nak siapkan kuih raya, di bulan syawal ni kita fullfill order mana yang bertunang, mana yang nsk kawen dan mana yang open house. Alhamdulillah rezeki yang menempah dan juga rezeki saya..

Kali ni ada produk baru dari chocville.. kalau ikutkan di pasaran, sejak tahun lepas dah ada, tapi kita baru ada keberanian dan peluang nak practice kek baru yang dinamakan 'temari'..temari ni kategori kek 3d, saiz sekitar besar bola tennis. Kalau ada yang berminat untuk hantaran perkahwinan atau pertunangan, boleh la hubungi kami.. kalau malu nak cakap boleh sms atau whatsapp..hihi

Untuk jualan buat masa ini temari ni kami jual dalam pakej 5 biji dengan hiasan fondant dan royal icing dengan tawaran harga RM150.00 dalam transparent box. Jenis kek boleh pilih sama ada buttercake/chocolate cake /fruit cake. Untuk lapisan cream pula ganache dan sweet buttercream..

Nak tau temari tu macamana? Tengok gambar bawah ni ya.. oh ya untuk bride to be, selain daripada temari, macaron tier untuk menyerijan majlis juga ada.. macaron tier tu berharga RM125.00. Sekiranya b2b mengambil pakej temari dan macaron tier, harga pakej yang ditawarkan ialah RM250.00 sahaja..:

Terima kasih atas luangan masa yang membaca, boleh hubungi 0136076706 untuk pertanyaan atau tempahan.

♡ fazya

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected