Pages

Monday, September 28, 2009

Hari raya

Selamat Hari Raya Eid Fitri, maaf lahir batin...[huuuuu cam sgt lambat for this wish...tapi raya sebulan kan????]...saya mmg tak berupaya nak melakukannya seawal mungkin atas sbb2 yang tidak dapat dielakkan langsung...huuuuhuuu

Tahun ni takde gambar raya since saya mmg tak dapat beraya kerana mengalami pakej2 ILI tapi alhamdulillah ia bukan... so sepanjang raya saya dikurniakan suara yang seksi dan pening kepala [maka saya guna alasan ni untuk berehat2 dan membuli adik2 saya yang tak berapa rajin untuk membasuh pinggan]..dlm pada tu saya masih menjalankan tanggungjawab saya sbg anak perempuan sorang yang kena tlg mak saya sediakan mknan dn minuman dan kemudian baring semula...

So mmg tak pergi beraya ke mana2 pun sbb saya merupakan warganegara M'sia yang bertanggungjawab kerana tidak cuba menyebarkan flu dan demam saya itu kepada individu lain [kecuali ma saya yang terjangkit sama sbb dia yg jaga sy sampai mlm...sian ma saya...]

Selama seminggu saya layan lepak tengok tv je.. habis semua rancangan saya khatam.. malah siap tgk ulangan lagi.. agak bosan juga sbb balik2 Duyung tak pun Congkak [apeda astro, byr mahal2 asyik ulang je.. dah la rancangan sama je ngan tv-tv arus perdana lain.. maka saya layan channel HISTORY lagi baik...]

Pada hari raya ke 7 demam saya terus baik bila Alfateh datang rumah...haha.. tq to my dear Alfateh...hopefully next year we could celebrate it together...^_^...

p/s: so jgn la marah klu entry raya ni takde pic... sbb mmg saya tak bergambar langsung time raya ni....huhu...oh ya kepada peserta Giveaway2 sorry for the delay..saya will update in short time.. sbb ada masalah teknikal sket..huhu

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected