Pages

Wednesday, April 28, 2010

Malaysia Indah Permai : Sabak Bernam

We off to Sabak Bernam day after kenduri for honeymoon.. [haha tipu saje]..kami ke Sabak Bernam sbb nak anta student Politeknik Sultan Idris Shah yang tak siap assignment lagi...
Kami cuba berlagak ibu bapa suapaya aura tu terserlah dengan membawa kanak-kanak tak berapa kanak2 ni berlakon menjadi anak kami.. :p
Memandangkan lepas kenduri, berkemas situ sana sini macam siti nurhaliza, janji nak anta tengahari dah jadi petang... walaupun kami tau adik mak hajah nurul haninah akan kena ketuk ketampi sbb masuk lepas 6.30pm.. tapi sbb kami kan dikurniakan rasa kasih sayang yang luas sekali, tak sampai hati rasanya melihat beliau didenda sambil perut kelaparan.. kami singgah dulu Bagan Nakhoda Omar memakan sepinggan mee udang yang selak udang baru nampak mee [ monolog dalaman udang " hisssh tak malu diorng ni nak selak2 aku.."]

Di kesempatan yang ada, apetah lagi ada plak orang yang boleh disuruh menjadi photographer sukarela, kami cuba menggambarkan diri seperti sedang ingin bercinta...

Gembira sungguh rasanya dapat menjejakkan kaki di sini..:)... Abanggggg nanti kite jalan2 lagi ye..^_^
Oh ye hasil menyelak udang tadi.... [aikkk selak udang jadi kerang????? musykil...]


p/s:
  1. kami rasa mee udang itu sedap.. tapi time limited kami tak pasti adakah tu paling sedap kat sabak bernam... kitorg terjah je kedai makan terdekat sbb lapar...
  2. kredit to miss photographer.. we're waiting for another session of outdoor photograph..hehe

3 comments:

mimie said... Reply to comment

etonnnnnn...sampai ati kamu tidak roger2 saya ketika sampai di politeknik sultan idris shah...rumah saya cuma didlm itu poli itu saja..dan semestinyer klau kamu roger,adeq kalian dpt dihantar hingga kepintu asrama....
di bagan nakhoda omar itula diantara kedai makan mee udang sedap (sbnrnye saya lebih suka nasi goreng udang pedas--esok juga saya akan g makan)..lain kali roger2 ya..nmpk kan betapa jauhnyer kedudukan saya di sini...
wrd verification : calet
(lain kali calet kat saya tau jika kamu mahu dtg lagi...)

ciketon fazya said... Reply to comment

huhu mimie sgt jauh.. sampai rasa haihhhh baik balik bp klu jauh begini... siap solat pun boleh jama' qasar lagi...huuuuu

huuuu alamak terasa nak juga makan nasi goreng pedas2.. xkan nak gi sabak lagi...hehe

p/s: huhu mesti lagi jauh awak nak balik bp.. tabahnya awak balik bp every week before ni..

mimie said... Reply to comment

klau da perjalanan leh jama' qasar..apakah maknanyer hehehehe....nak wat mcmana c.eton...jauh perjalanan luas pemandangan....da jadi lumrah hidup isteri di sisi suami...berfalsafah pulak dah heheheh...nextime klau nak dtg roger2 saya yer..
p/s : saya suka balik naik bas kul 10 mlm smpi ypeng kul 2pg (4 jam shj-masa biasa 6jam)--->bayangkan bagaimana pemandu bas itew mebawa bas...sbb tue naik2 bas jer kena terus tdo hahahahha

myfreecopyright.com registered & protected