Pages

Friday, September 9, 2011

Kek lapis jambi


Kuih turun temurun on the go..
Adun ikut instinct..kehkeh..
Selalu emak bapa ai je yg buat..
Suka2 reduce telur reduce gula..
mujur kueh akak x jd telur dadar..* kek old skool,ejaan kuih pun kena old skool.

Rasa nak nanges terharu kuih akak tak broadband sangat kali ni (abaikan 2 lapisan hujung yg tertebal tu)..
Syarat homemade kek ; it must have rustic look..haha LOL!
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

Anonymous said... Reply to comment

Selamat, apa kata ... ide bagus

kucingorengemok said... Reply to comment

tahun ni kat kampung deris terus takde lapisnya... kena makan pakai sudu macam puding, haha, tapi rasa ada

eh, awak buat ni sama dengan dia orang buat ke, ek?

ciketon fazya said... Reply to comment

@kucingorengemok

ce rasa nnt untk bgtau verdictnya

kita rs mcm kurang feel,xde butter cap tong kot..huhu

DrSinga said... Reply to comment

sempat simpan sampai ahad ni tak??

ciketon fazya said... Reply to comment

@DrSinga

keke insyaallah ada..partner kita x sweet tooth makan kuih kek lapis..

Ni alasan knapa kita malas melapis..hehe