Pages

Tuesday, January 3, 2012

A day At Tanjung Karang, Selangor




A day at Tanjung Karang

Hehe akhirnya, dpt gak pegang padi secara live..hehe

Suami saya ajak gi Tg. Karang semata2 nak fulfill keinginan saya tengok dan pegang padi sementara ia masih kat pokok lagi.. Hehe memang jakun sebab kat Batu Pahat atau Dengkil mana ada padi..:p

Masa dah sampai sini saya teringat satu dokumentari Astro yang diadaptasi dari buku Travelog Haji Mengubah Sempadan Iman tulisan Prof Muhd. Kamil..Sebab kami dah tengok dua tiga kali dokumentari (astro kan suka ulang2) so kami boleh ingat la cerita pengalaman haji seorg pakcik dari Tanjung Karang ni..

Haji Daud dari Tanjung Karang  & Haji Ahmad dari Dengkil :p

Nanti saya sambung macamana accidentally kami jumpa Haji Daud ni..mouse notebook saya dah buat perangai, tensi nak menaip..grrrrrrr

2 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

yang putih² tu burung ke? sekali imbas ingatkan sampah

awak rasa deris layan tak kalau kita ngendeng nak jalan tanjung karang tengok² padi? (jauh di sudut hati kurasakan tidak, haha)

ciketon fazya said... Reply to comment

@kucingorengemok
Haha mungkin klu pemujukan berserta aktiviti makan deris kata ok kot...itu menepati tema blog...hehe