Pages

Saturday, October 6, 2012

Macaron lagi :)

Assalamualaikum wbt..
Lama tak cerita pasal macaron kan... Hihi sebenarnya saya nak post entry ni kat blog chocville, tapi ntah kenapa menda alah kuinochi tu dengki sangat kat saya..dah kena buang dari sini, dia menjangkit ke blog situ plak..grrrrrr..

Hihi pic2 macaron ni saya snap pakai phone, edit pki instagram.. Haha ye la kan, mcm tak smartphone gitu kalau tak download instagram apps.. So saya guna la aplikasi tu memandangkan ia social network juga dan boleh memberikan pencahayaan yang cantik kat gambar macaron saya.. Sila la browse @zulfaz bila bukak instagram hihi..

Oh dah alang2 cerita pasal macaron, jika nak tempah boleh la email nutaizaf@gmail.com. . 1 bekas macaron ( 12pcs) berharga RM25.00.. Kalau untuk doorgift boleh juga tempah.. Contoh2 doorgift boleh tengok kat facebook chocville. Ok tu je..dahhhhh

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected