Pages

Thursday, April 9, 2009

Dulang

Faziatun Nisa’ took the What does your birthday say about you? quiz and the result is September

Suave and compromising. Careful, cautious and organized. Likes to point out people's mistakes. Likes to criticize. Stubborn. Quiet but able to talk well. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Loyal but not always honest. Does work well. Very confident. Sensitive. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Must control oneself when criticizing. Able to motivate oneself. Understanding. Fun to be around. Secretive. Loves sports, leisure and traveling. Hardly shows emotions. Tends to bottle up feelings. Very choosy, especially in relationships. Systematic.

Since FB interprete that September baby luv to criticize so I’l used that mandatorily..

Untuk sekian kalinya saya berasa menyampah ngan org yang mood sesuka sukinya…dan pada ketika ini saya memilih untuk membiarkan dia terjun bersama badmoodnya dan mmg tak kuasa nak layan… Malahan semakin hari bukan masa marahnya saja malas nak layan, masa excited2 pon saya tak rasa excited… sengih sinis shaja sambil berkura-kura [k replace with p] dan monolog dalamannya [“ aku tgh buat muka dulang kat ko skang ni”]

Adakalanya dalam hidup ni kite akan bertemu dgn 10 org yang tak suka kite dan ada 1000 org suka kat kite..tapi makin hari saya rasa saya termasuk dalam golongan 10 org kepada individu ini.. maaf la, saya merasakan kesabaran saya terhadap dia dah masuk dalam longkang kot…kekadang masa dah marah saya tersebut *binatang betul dan didedikasikan kepada dia ..
:( saya rasa saya makin jahat mulut la sekarang….. :( … I need some advice, I need motivation….Ya Allah I need to purify my heart and put a distance to me upon everything could destroy my purifying path …

3 comments:

mawar_merah said... Reply to comment

dulang pun dulang la..ahahahaha...

Anonymous said... Reply to comment

betul la...
kalau sekali 2, xper lagi..biler dah memanjang nak wat perangai ngade2 dier, rasa cam nak hempuk jer kepala dier...uish..jahatnyer aku ni..
hehehe..

ciketon fazya said... Reply to comment

mawar merah : hehe..sori la klu menyinggung perasaan u

elizsue : mmg pun..dah geram sesangat la ni...heee

myfreecopyright.com registered & protected