Pages

Thursday, March 18, 2010

Ext pic : Precious 6th March 2010

belongs to kendarat and REWANGers


Bride gift




Dulang

Inai

Nikah


Cheers [so thankful to my dearly bridesmaid]

5 comments:

mimi_hyllda said... Reply to comment

always.my.pleasure.darl..:))
so sweet those ext photos..
i want more...i want more..heh!

p/s np gmbr last tu galak sgt bridesmaid tuh..huhuuhu;p

AlFateh said... Reply to comment

Kuntuman bunga-bunga mekar di hari terindah dan
Ribuan minit-minit yang terluang utk sekian persiapan di hari pertemuan
Selamat sempurna sebuah majlis legasi Saidina Adam dan Saidatina Hawa
Sejuta penghargaan untuk sekuntum senyuman paling ayu seusai ijab dan qabul kita...
Raikan Cinta

Nedrine said... Reply to comment

nice wedding~ suke aku!!ruginya tak dpt dtg...huhu..anyway hepi for u both..

Psyche said... Reply to comment

eton! bila belah dengkil plak????? ni adiah kamu ni buat semak store rumah saya jek nih. hehehehe...

ciketon fazya said... Reply to comment

mimi hyllda : gambarnya byk.. tapi hak tertido2 ni aku pemalu nak upload kan...[berat tul bulu mata palsu tu]

dear alfateh : tq dear.. i've great moment with u.. semoga keluarga kite disirami barakah dan sentiasa dalam lindungan kasih sayangNya.. Insyaallah..

Nedrine : tq.. tu la awat tak datang.. :(

Kp : kenduri dengkil akan diberitahu kelak..:)..hehe