Pages

Sunday, January 23, 2011

Jawab tagged sambil bakar red velvet

Setelah 2 hari menhabiskan masa pergi tengok pengapit kami..eh dia bukan lagi pengapit..dia sudah pengantin..malahan hari ni kami yang mengapit2 kan pengantin, so balik terus tengok blog [hehehehehe] dan jawab tagged untuk innitiate semangat blogging tanpa jemu...hooo ohh..


Tagged ni kawan saya yang bagi..huh kalau lawan mmg i banned tag dia..hehe.. ok terus saja ke soalan tagged..


Apa pendapat tentang blog pemberi award ini?
Blog dia masih macam dia..err maksudnya dulu masa sekolah dia presiden kelab bahasa melayu tak salah saya... maka entry blog dia selalu diselitkan dengan nahu bahasa melayu yang bombastik..saya agak BM SPM dia mesti A1 dulu..

Tempat yang paling nak lawat?
MEKAH..(saya tiru jawapan dia).. lepas balik Mekah saya klu boleh nak Turki.. [ hei kucing kembang jgn kaco mama type entry blog!!!!]

3 perkara tentang diri anda....
1. Cantik
2. Menarik
3.Memang da bomb..
Err bukan eh?yang benar
  1. Sombong
  2. Bongkak
  3. Riak
  4. Berlagak
Errr terlebih la plak...hmmmm

tag 5 orang untuk terima award ni....
Errr nak tagged sape eh... diorg cam dah jawab je soklan ni... [ nangis sbb tak tau nak tagged sape]

Eh dah siap..oh terharu... [ nangis lagi ]

5 comments:

Mazura said... Reply to comment

hahhahha tak boleh blah ko jawab soklan no 3 tu..over ok. eton aku tak ingat adakah benar saya ini presiden kelab BM dulu.

kem salam comel kat kucing kembang!

ciketon fazya said... Reply to comment

yah: org sombong bongkak riak berlagak mmg jwb gitu... eh bukan kelab bahasa melayu eh? ke kelab media bestari? ke kelab setem dan matawang?

Mazura said... Reply to comment

kahkahkah aku rasa kelab merewang!

DrSinga said... Reply to comment

meh tambah satu..
4.suka masak best2
macaroons lah... red velvet lah..marshmellow lah...

ciketon fazya said... Reply to comment

Dr.singa : meh la awak jalan2 dengkil.. ajak kucing gemok..nnt boleh bermain2 ngan kucing kembang kite..