Pages

Tuesday, January 12, 2010

Pahang Darul Makmur

Saya nak kemakmuran..
tapi bukan di Pahang..

Dari mula ada sampai sekarang tak dapat lagi menikmati kemakmuran..
Bukan hanya Pahang.. (Bangi? Sri Kembangan? Jinjang? Gombak? )

Bila lapang saya nak pergi beli kemakmuran..
Eh kemakmuran boleh dibeli???????

Tapi cam tak seronok kan makan kemakmuran tu sorang2...
Ha boleh dimakan pulak?????

YA... Kemakmuran tu BUKAN di Pahang
YA... Kemakmuran tu ada di banyak tempat dalam M'sia
YA... Kemakmuran tu mmg boleh dibeli
YA... Lepas beli kite makanlah Prosperity Burger tu..

2 comments:

Psyche said... Reply to comment

hahahaha..cheeky! I like.

ciketon fazya said... Reply to comment

haha.. kp, dari hari tu asyik terbantut je hsrt kite nak mkn Prosperity burger ni.. huhu..

pagi2 dah nampak iklan PB kat bilboard..adoiyaiii