Pages

Thursday, November 24, 2011

Goodbye Baby..:(









I miss my attention seeker..:'-(
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

huwaaa! sakit apa?

ciketon fazya said... Reply to comment

@kucingorengemok
kita agak termakan racun kot..sbb area dia mati ada gak nmpak tikus mati..dia x mkn tikus tu..tp dia suka main2 binatang yg dia jumpa..mybe racun dr tikus tu kot..

Psyche said... Reply to comment

awwwwwwwww... sedihnya... takziah, dear..

azzamoro said... Reply to comment

sedihnye. takziah..... adoiii syahdu tengok.

nurlisa said... Reply to comment

entri yang sedih :(. no words.

ciketon fazya said... Reply to comment

@Psyche

kita kasihan tgk yg sekor lagi.mcm lost xde kawan. * kucing kita ni cam sombong xgeng kucing lain..haha

berkenaan soalan sms...hahaha mau amin kan laju2!

ciketon fazya said... Reply to comment

@azzamoro

klu dia mati aku xnmpk pun sedih.. Bila mati dpn pntu lagi sedih..

ciketon fazya said... Reply to comment

@nurlisa

teringat2 sbb dia playful dan suka buat org mrh.. Tp dia pndai manja..

DrSinga said... Reply to comment

alaaa........
siannya awak.....

DrSinga said... Reply to comment

awak nangis tak masa gali tu..?

( tak nampak kat gambar..)
( kepoci kan,,,)

ciketon fazya said... Reply to comment

@DrSinga

nangis gila2..
*plus kena gali lubang kubur baby sbb baba dia pth jari.. :(