Pages

Friday, November 25, 2011

Sinful but angelic

Zucchini chocolate moist cake

Sinful taste with angelic ingredients..hehe.. Selain goodaan xhenti2 dari kwn2 saya yang cakap kek ni sedap * gila!sumpah tak tipu!*.. So saya saya gagahkan la diri membaking..padahal misi asal saya cuma nak kemas dapur sebelum balik kampung..

Memandangkan saya ada lebihan sebiji zucchini lepas buat topping roti foccacia hari tu.. Maka ngam2 lah untuk buat 1 loaf pan cake ini..saya fikir,buat byk2 pun pemakannya kami berdua je sepanjang perjalanan nnt.. Tapi skang ni dah rasa menyesal sebab dah ada orang kedekut sambil berkata "cake ni makan sikit2,klu x nnt dlm keta xde kunyah!"..haha

Non vegan,you gonna love this vegetable cake.. Trust me!

Thanks to my fren, si kulit manggis for sharing the recipe.. :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

DrSinga said... Reply to comment

still tak boleh bayangkan zucini jadik kek!!

ciketon fazya said... Reply to comment

@DrSinga

serius sedap.. Ni bukan resepi kita,kita buat ikut arahan semata2..mmg heavenly moist n chocolatey..klu jumpa zuchini kita buat kt dr sket eh.. Biar makan sayur..haha