Pages

Sunday, October 25, 2009

I REALLY WANTS this

Bukan takat really je...but should say nak sangat..sangat..sangat..sanGATTTTTTTTT! [huhu betapa hendaknya kan?]


See how tiny the craft is? memang salute to Si Kulit Manggis ni...she had a touch of MANGGIC [hehe its combination of mango and magic..^_^]

Anyway anda semua pun boleh lawan merebut hadiah ni dari saya dengan satu click pada mana-mana gambar di atas..[huuu cam saje je kan bagitahu lambat2..kedekut la tu nak bagi org lain chance dapat hadiah neh...:p]

Gambar ape la yang saya nak Mango chop kan ye?? hehe saya rasa saya nak mintak Mango buatkan kucing oren (dedicated to my kucing gebu yang baru nak belajar berchenta tu) dan pokok koko (hehe ya la, kan saya tokey coklat)...

Oh ye jangan lambat2 sgt nak rebut hadiah ni dari saya..sbb tarikh tutup giveaway ni Mango kata :
" Contest will be closed at 12 noon, Tuesday 3rd November 2009"

So kalau saya menang jgn kecik ati tau...hohoho [ayat2 menambah keyakinan diri neh..] .. Pastu jangan lupa tinggalkan komen kat entry tu oke...[tgk!!! baik hati kan saya.. bagitau link tu kat korang..sampai 3 kali okeh!!!! ^_~]

p/s: saya pun nak siapkan hadiah giveaway saya hari tu..sabar ye pemenang2...

3 comments:

Unknown said... Reply to comment

kak, klu u tempah.. i nak gak 1 utk i

3740Journal said... Reply to comment

kalau menang, aku nak jugak coklat bentuk kucing okeh.. hehe

ciketon fazya said... Reply to comment

huhu..doakan aku..doakan aku...
doa ibu mengandung mesti berkat...^_^

myfreecopyright.com registered & protected