Pages

Saturday, January 17, 2009

kehidupan baru saya

Hopefully saya istiqamah ngan semua kerja [both office n teaching] saya...[errrmm tapi mmg penat juga..hehe]





Hehe terasa kelaka ngan this new living..as i said before, if i being a teacher, saya lebih gelabah study compare while im being a student..[haha sengal]..

Peringkat awal ni saya ambik kelas sekolah rendah dulu...sekolah menengah saya kena ambik masa revise balik, refresh balik otak saya..sbenarnya mengajar [furthermore i dont have pro training ---> William Hung] saya rasa sukar juga..saya kena reset minda saya yang anak2 ini perlu tau basic thing dengan bahasa layman..bukan perlu very detail macam asid deoksiribonuleik study..hehe

Tapi saya okla kot keja baru ni..instead to add income i could improve my english esp communication english yang almost berkarat..hehe..[padahal awal2 blogging dulu saya ckp org putih..skang dah malas kan...]

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected