Pages

Thursday, July 8, 2010

Bak mintak 2 ribu

Di satu petang sebelum Maghrib setelah 4 bulan berkahwin....

"Faz, si Polanah dah bertunang.." Ahmad Zulkifli berkata

"Oooo yeke?... orang mana tunangnya.. kan kite tak gi hari masa Polanah tunang" saya berkata

"Orang Jenderam (sambil buat muka geram2)" AZ

"Ooooo Jenderam (sambil senyum2 simpulan bahasa) " Saya

"U tau berapa hantaran bapa Polanah mintak" AZ

"Ntah" Saya

"RM #,000 " AZ

"Heeee banyak eh... hehe " Saya

"Aah.. budak sekolah lagi lama pun tak banyak gitu... hehe awak la.. seb baik la ayah ibu awak tak tetapkan angka2 besar..Kalau tak teruk la saya kena kerja nak kawen awak " AZ

"Ha baik kan saya... bak sini 2 ribu... baru sama macam Polanah dapat " Saya

"Menyesal aku cerita" AZ

2 comments:

Pija Madzlan said... Reply to comment

lg murah lg berkat tu.... :D moga berpjgan... eh boleh claim kemudian eh??nk claim jugak ah

ciketon fazya said... Reply to comment

claim boleh.. tapi kat sijil kawen tak leh nak edit la kak..hehe

myfreecopyright.com registered & protected