Pages

Friday, July 23, 2010

D104

Memo 1
Mohon untuk puan/tuan tidak meletak kenderaan di sini sebelum jam 8. Saya mempunyai kesukaran untuk mencari parking lain sekiranya puan / tuan ambil lot parking saya..

Memo 2
Jangan curi parking saya. SAYA TAK BERAPA PANDAI CURI PARKING KETA ORANG LAIN!!

Sound direct 3
Pegawai Sains kontrak (PSK) : ....[diam2].... tolak 4 bijik kereta yang halang nak kuar parking
Pemilik kereta yang halang keta PSK : ... jalan2 lenggang kangkung.... ' Eh nak kuar eh?'
PSK : ...[ angguk .. pnt tolak keta]....
PKYHKPSK : awak tolak keta saya ni dah dekat sangat dah dengan keta depan..kalau terlanggar camana??
PSK: Oh yeke? LAIN KALI JANGAN PARK DEPAN KERETA SAYA!!
PKYHKPSK : ...[diam.. terus masuk keta cepat2]....

Tindakan menyusahkan 4
Tak tulis note.. cuma angkat handbreak je... biar sampai dia panggil pak guard call suh saya alihkan keta...saya cuma nak berkenalan ngan owner yang agak popular gak suka curi parking keta Evo tu..

3 comments:

Psyche said... Reply to comment

OMG!
Teringat memori menolak kereta masa buat training kat sana!!!!
Magic juga rasanya time pregnant boleh tolak kereta yang block my parking. Mungkin sebab tu juga LA macam gagah perkasa skrg ni. hahahaha...

ciketon fazya said... Reply to comment

mmg rasa hangin je...
lagi hangin sbb kena tolak sampai 4 keta kot...

Mazura said... Reply to comment

nanti ada muscle. tak feminim, terus jadi maskulin

myfreecopyright.com registered & protected