Pages

Wednesday, March 4, 2009

Senaman lembut tangan..

Minggu ni saya perlu memerah otak membuat aktiviti kraftangan..
Tapi malangnya saya KERAS TANGAN...
Tak berseni langsung...

Konon2 semalam saya nak sub kan lagi kepada kedai..
Dah separuh jalan merempuh jammed kat Jalan Loke Yew..
Tepon kedai yang nak wat tempahan, dia kata kedai tutup...
Banjirrrrr....

Makanya mlm tadi saya bertungkus lumus menyiapkan hasil2 seni itu..
Saya salute org yang lembut tangannya..

p/s: lenguh la nak pintal2 reben tu rupenya...

3 comments:

Arfah said... Reply to comment

Hehehehehehehehhe.....oooooo...patutlah da lama tak datang tuition ye......sibuk dengan kerja2 kraftangan rupanya........
Semoga selamat ye Eton...

ned's said... Reply to comment

congrats walaupun ko tak confess...=)

azzamoro said... Reply to comment

samela..aku pun keras tangan. ko blaja ngan linda la. dia kalau buat skejap jerk. kagum aku.