Pages

Tuesday, March 17, 2009

YM saya bengONG2 ^_^

Kepada rakan2 yang kekadang memberikan msg YM kepada saya..

Saya memohon maaf atas kegagalan saya mereply msg2 YM tersebut kerana YM saya ini kadangkala [malahan selalu] bermasalah..Kekadang saya juga berasa nyampah2 sbb ia membantutkan aktiviti bercakap sembunyi antara saya dan rakan2..

Alternatifnya saya selalu berbual senyap melalui facebook...

p/s: ni menjawab kepada rungutan Ned's yg kecik ati saya tak jwb YM nya..rungutan itu telah dimajukan oleh rakan sepejabat saya setelah ape yang dah tulis dekat 3 muka tapi saya buat tak tau je... huhu soooghiiiiiiiieee..
YM ni saje nak sabo saya kot...

3 comments:

ned's said... Reply to comment

ahaks..bru ku tau npe ko tak jwb ym aku..pnt aku tau..igt ko tak nak lyn aku..ngeh3..weh..nk tnye..aku lupe..nme salon makcik ko tu pe?rs cm nk gi gunting rmbut la..slalu gunting kt blakang umah aku..kt nyonya tu..murh jek.gi 4 org rm 10.tp ni tetiba rs nk potong rmbut kt bangi plak.eheh..tu tnye nme salon makcik ko tu.atas d limau nipis ke?area mne?

ciketon fazya said... Reply to comment

hehe mmg ramai ckp gitu..so kekadang aku kelihatan seperti sombong tak mau menjawab msg org..

kedai makcik aku kat area2 HAssan Cafe..atas kedai baju bundle named Apple Prime..Juga dekat2 Dr.Pet..

Grill makcik aku kaler purple..nama kedai D'sal Hair n Beauty salon,kedai tu sekali ngan kedai jahit baju...

ned's said... Reply to comment

thanx for the details info..=)ko keje lg tak kt salon makcik ko tu?