Pages

Monday, April 25, 2011

Banglo

Saya pernah berbual2 dengan emak kawan..
Dia tanya saya dah ada yang punya..
Saya senyum sengih simpul aje..
Kawan saya tolong jawab..

"dah ado tu mak.. kojo peguam!"

Emak dia terus sambung..

" Umang aii..duduk rumah banglo la lopeh ni faziah"

Makbul doa makcik..
Saya memang duduk rumah banglo


Alhamdulillah, besar jasa arwah mertua saya sediakan rumah yang lengkap buat kami suami isteri..terima kasih Mama.. Alfatihah..

p.s : sayangilah mertua anda, kalau dah takde teringin!

4 comments:

Psyche said... Reply to comment

untung kamu....=)

ciketon fazya said... Reply to comment

@Psyche small bungalow house with full content..hehe.. alhamdulillah..

DrSinga said... Reply to comment

saya sangat jeles dengan anda dan rumah anda!!!

ciketon fazya said... Reply to comment

@DrSinga kita pindah rumah ni bawak baju je.. pinggan mangkuk sekarang pun seb baik mak mertua pusaka kan kat kitorg..

next year tgk F1 meh la singgah rumah.. leh tgk tupai... haha nak dtg makan pun boleh, tp kena koling2 dulu.. err koling tu mean calling.. bukan k*ling accent nogori eh..