Pages

Thursday, November 4, 2010

Awek Turki & resepi briyani

Satu ketika dulu masa di Ibu Pejabat Perhilitan, Cheras, KL...

Pakcik A : Apsal nama ko macam ni?
Gadis Comel {haha} : Kenapa?
Pakcik A : Bunyi macam orang turki..
Gadis Comel : Err walaupun saya comel macam awek turki, saya orang malaysia la pakcik...
Pakcik A : Ko orang Johor kan? Batu Pahat?
Gadis Comel : Aah..
Pakcik A : Ko jangan nak kedekut..meh sini resepi briyani..
Gadis Comel : Saya tak pernah masak briyani..
Pakcik A : Nak kedekut la tu.. tak kire aku tau ko ada resepi tu..
Gadis Comel : {sambil pergi lab komputer opis, google resepi briyani, print!}... Nah pakcik, mak saya dah email kat saya semalam..

4 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

awek turki yang penipu!

kokoa said... Reply to comment

hahhah...
suka hati je pakcik tu..asal org johor kena tau masak nasi beriyani..
comel budak yg nama mcm turki tu..

ciketon fazya said... Reply to comment

KOG : bohong sunat!

Kokoa&frens: tu lah akibatnya klu pakcik suka serkap jarang..huhu.. err awek tu mmg comel..haha

manggosteen said... Reply to comment

nas berayani mat syah!