Pages

Tuesday, November 16, 2010

Ketagihan safron yang berterusan

Ketagihan safron tu saya perasaan yang berasas..
Masak nasi macam biasa, sprinkle2 secubit safron, rasa nasi berbeza dari biasa.. Macam makan nasi kat Restoran Ariana..
Mungkin kena google cari result analisis kimia safron..


Makan nasi saja tanpa lauk tengok resepi hebat2 pun sudah cukup...ok we will continous buying safron!

5 comments:

Psyche said... Reply to comment

mahal kan saffron? hehehe.. serious lain ke rasa dia? mahu try gak ni...

DrSinga said... Reply to comment

kalau aku masak dan letak dan kalau laki aku makan dan makan dan makin gemok lagi... jaga kau!!!
heheheeeeeee....

ciketon fazya said... Reply to comment

kp : dengan bilangan gram yang sangat sikit, berpuluh2 ringgit mmg mahal..tapi letak sikit pun dah bangkit aroma safron..

dr.singa : kawan suami kite kata kami suami isteri sama2 bambam..haihhh

kucingorengemok said... Reply to comment

biar betul? tah² safron tu nama arab utk ajinomoto tak?

ibusinga - awak masak? hehehehehe >:)

DrSinga said... Reply to comment

tumpang lalu...
kog....


KALAU"!!!!!!!

.
.
"saya dah rasa awak akan kata itu kalau awak baca...
:P