Pages

Friday, June 25, 2010

Nasib baik saya tak tamak :)

Bila blog tidak bergenre tertentu begini mmg suka-suka hati saya saja nak tulis cerita ape pun.. kalau semalam saya iklankan katering perkahwinan saya.. hari ni cerita iklannya tidak kurang menariknya..

Selain tentang makan-makan.. saya juga suka tengok blog craft... kononnya berhasrat nak meng craft tangan malang saya ini keras tangan... Salah satu blog crat yang saya selalu singgah ialah Crazyartzone ..Blog ni milik Puan Maya... Sebab walaupun dia jual hasil craft nya, tapi dalam masa yang sama dia tutur selitkan beberapa tutorial untuk anda DIY... saya konon nak DIY tapi malangnya saya tiada mesin jahit.. dan lebih malang lagi kalau ada mesin jahit pun saya tak pandai guna..hahaha..oh kasihan..oh kasihan..aduh kasihan... [sebut dengan nada lagu "Anak Ayam Dikejar Musang"]

Ok thats lil review about the blog... Walaubagaimana pun sesuatu yang istimewa ditawarkan oleh Puan Maya bersempena hari lahir beliau... tadaaaaaa


ini untuk penerima bertuah pertama.. [errr saya kot..sori uolls ;p ]

bagi penerima kedua & ketiga Puan Maya bagi ini...

Tempting bukan giveaway ini.. Saya terasa tamak nak [haha confident dapat ] tapi saya taknak tamak sebab orang tamak selalu rugi bagai anjing dengan bayang-bayang... Maka saya war-warkan supaya anda semua pun leh dapat macam saya [huh overconfident dia ni ]..

Caranya sangat mudah... cuma pergi ke link giveaway ini dan beri komen anda.. alahai senangnya... cam lap mulut dengan tisu aje...

Oke.. boleh bergerak sekarang... saya kena bekerja ni..:p

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected