Pages

Tuesday, June 22, 2010

Saya rasa Saga saya lagi hebat dari...

Saya rasa Saga saya lagi hebat dari Vios makcik,
Sebab ekzos Saga saya vrooom vroomm vrooommmmm

Saya rasa Saga saya lagi hebat dari Vios makcik,
Sebab saya bayar harga murah je compare ngan makcik, tapi kite bergandingan di jalan yang sama...

Saya rasa Saga saya lagi hebat dari Vios makcik,
Sebab Saga saya ada lampu signal, Vios makcik TAKDE!!!

Makcik..makcik.. seb baik saya tak terlanggar keta makcik... sori saya tak tau vios mmg takde signal...---> sambil menggeleng-gelengkan kepala berwajah kesal.. (tipoooooo)

p/s: abg no plat keta tu WPX ##5#... nanti pergi cari keta makcik tu kat taman "tut" kite pasangkan lampu picit jadi signal keta dia... ---> haha ni pun ngadu kat laki

4 comments:

DrSinga said... Reply to comment

kita rasa...kereta dia..reject punya kot...kilang tak pasang signal...
tak pun....dia tak de jari tangan kot....susah nak klik batang signal tu...

ciketon fazya said... Reply to comment

mungkin...mmg rasa nak marah betul ngan org tak bagi signal ni..

kucingorengemok said... Reply to comment

banyak orang macam tu tiap² pagi... tak sukaaaa! himpit² kete kita, cam gatal je (tetiba nak vent kat sini ek? sorry, hehe)

ciketon fazya said... Reply to comment

haha takpe..kalau moody mau gak lukis keta mahal makcik tu pakai duit syiling..