Pages

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday #14

Hari ni dan esok saya pergi kursus photography.. dengan another opis mate.. 
*Prof Datuk nak tengok hasil gambar pasca kursus.. ~aku cuak!~


Selalu gambar yang saya rasa perasan cantik tu, peguam yang ambik.. errr ke sebenarnya model dalam gambarnya yang cantik.. *MUNPEL!*

Petang di Morib (masa belum Morib renovate)

Course hari ni tengah hari sampai malam.. harap tak ngantuk dan boleh capture di otak dan gambar2 menarik..

*kalau rasa mmg berbakat barulah berfikir upgrade gadget menembak ni..kalau tak masih setia ngan kamera X dimana ; 
compact<X<DSLR

*Hari ni saya gi course dengan kamera pinjam. kepunyaam Maksu saya..haha

4 comments:

Psyche said... Reply to comment

awesomeeeee!!!! kamu kreatip! sila perah otak dan fokus mata elok2 yeh.

ciketon fazya said... Reply to comment

@Psyche
perasaan pergi course yang dibayar majikan -> sangat takut dengan perfectionist expectation ..haha

kucingorengemok said... Reply to comment

kita ingat dah komen smlm rupanya tertinggal - compact < x < dslr... x tu yang macam mana? ceciter... (kerana compact saya makin tak memuaskan dikala dslr saya rosak pula)

ciketon fazya said... Reply to comment

@kucingorengemok
ia dinamakan prosumer..

haha dua alam..ada ciri compact dan ada sikit ciri dslr tp yg basic sgt..:P