Pages

Thursday, August 11, 2011

Sudu garfu (ke ejanya garpu eh?)

Safron rice with honey glaze chicken made in bazar and sliced tomato onion salad

Siri makan bersudu garfu macam drama melayu berterusan..

Padahal situasi sebenar :
Gelabah tanak nasik sambil asyik tengok jam..nasi confirm masak,terus bawak ke meja makan,terus senduk dalam pinggan..kalau makan pakai tangan mau melecur kot..huhu

Akhir kata saya ingin menutup order choc cluster..so kiranya kalian ingin order,sila buat sebelum 18/08/2011 yeh.. Nak tau harga tak perlu scroll ke bawah,sbb entry iklan dah saya lekatkan di atas..hehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

awak makan roti, keluarkan dari plastik n susun atas pinggan kan? pastu kalau sarapan pagi² sempat minum air je sambil berdiri, dan kata dah lambat ni*mukaserius*! kan?

bujal X said... Reply to comment

amboi~~nasi orang kaya~~ada safron tu~he~~

ciketon fazya said... Reply to comment

@kucingorengemok

Awak mengintip kat dining room kita eh? * sejak bila rumah kita ada dining room ntah..*

ciketon fazya said... Reply to comment

@bujal X

kaya lemak pipi lebar...huhu.. alhamdulillah rezeki..hehe