Pages

Tuesday, December 9, 2008

Eid Adha updates

Eid adha lalu saya tak pulang ke kampung..tapi menghabiskan cuti (hehe satu hari iaitu hari ni saya EL..hehe sori Ain) di kampung Cik Khamiwati..
Pada asalnya saya bukan plan pun nak ke Serting nih..tapi sbb membawa hati lara (haha parah sgt bunyinya) tu yang gesa2 nak pegi ikut Amy...(ala2 cite tv klu merajuk bawak diri konon2nya) masa hari nak gi rasa berat2 hati gak nak tinggal Putrajaya-Dengkil..

Pics updates takde pic persekitaran..tapi ada pics anak buah Cik Khamiwati yang comel bonar ni ha...pehanya godang amek..hehehe nama Norbatisha...huhu gebu rasa nak geget je..heee~~~~

Presenting me...



I am Mohawk baby wif Maklang...




Baring Pusing Tiarap..Im doing summersault..hehe



I want to be photographer too...


Mereka nak goreng saya tapi saya suka...^_^



Gambar ngan Auntie...=)

2 comments:

epit said... Reply to comment

eton,

muke budak tuh dah mcm ko.
ko kompem ke tuh anak sedare kwn ko?
hehehe

ciketon fazya said... Reply to comment

shhh ko jgn ckp kuat2...hehe