Pages

Monday, December 29, 2008

Wedding cik kerek + ustaz skateboard..hehe

Hari ni 1 Muharram 1430..cuti..dan tak dapat lari daripada kebiasaan, cuti adalah kenduri kawen..

Hari ni tadi ada kenduri kawen Kit @ Siti Zaharah Farah Dura @ cik kerek dengan Isrin..[hehe mmg pjg nama pengantin pompuan, tapi rezeki dapat suami nama pendek.. hehe..tak susah isi borang OMR nak peksa kan Kit..]

Kit @ Siti Zaharah Farah Dura @ cik kerek adalah kawan sebatch masa kat UKM terchenta..dulu Kit amat dikenali dgn skuternya dan naik ke CGAT.. kemudian duduk rumah yang sama kat Taman Tenaga...

Err pic update gambar tak mmg raw giler..tak edit ape pon..dan limited sebab photographer pemalas..hahaha..tu pun seb baik ada bantuan 'Zulkifli Nang'..hehehe

Cik Kerek after nikah...^_^


Puan Kerek dan makan berdua..err ramai2...


Ciketon bring partner..ambik berkat???? ^_~


Gambar ngan pengantin..hehe menepati tema plak..errr pengapit ker?????^o^

2 comments:

Mir said... Reply to comment

Gambar boleh dilihat di http://hamirudin.fotopages.com

miss lisa said... Reply to comment

wah.