Pages

Tuesday, December 16, 2008

Saya rindu..xsabar..penat

Saya rindu ma...
Saya rindu ayah...
Saya rindu meows...
Saya rindu Batu Pahat...

Saya tak sabar nak cabut gigi..
Saya tak sabar nak dapat MC...
Saya tak sabar nak cuti panjang...
Saya tak sabar nak beli tiket bas...

Saya penat kerja...
Saya penat fikir...
Saya penat rindu...
Saya penat sabar...

8 comments:

ElizSue said... Reply to comment

biler start cuti...
kite yg cuti 2 bulan stgh ni pun rasa cam baru jer start cuti..x puas duk umah..tgal sebulan lg jer cuti..

ciketon fazya said... Reply to comment

cuti panjang kite cuma seminggu je..:(

ElizSue said... Reply to comment

ok la tu seminggu..cuti krismas nt ek?..ish, nt biler dah masuk alam pekerjaan mesti dah xdpt cuti pnjg2 ek..camni kena sambung blaja lg la..hehe..

ciketon fazya said... Reply to comment

betul..
tapi bila nak sambung blaja kekadang mata duitan plak...
adoiyai....

ElizSue said... Reply to comment

hehe..x dapat la nk tlg...

azzamoro said... Reply to comment

saye pun rindu mak. Tapi mak takde.

saya pun rindu batupahat. batupaht dah lawa skang. hehe..

ElizSue said... Reply to comment

Uda, mak ko bukan tak ada..dia ada, cuma dia ada di alam lain..kita kena doakan dia byk2, semoga segala dosanya diampunkan dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..

kita pun akan ke sana juga satu hari nt..bagaimana pula persiapan kita?

ciketon fazya said... Reply to comment

yup..
biarpun mak takde depan mata..tapi tetap subur dalam hati kite...