Pages

Friday, February 13, 2009

82

Ini entry ke 82..
82 ini besar maknanya dalam hidup saya..
Kerana saya adalah bayi yang lahir pada tahun 82..
Tahun ini sudah dua puluh tujuh tahun saya meninggalkan tahun 82 [tapi saya masih 26..hehe]

Entry ini juga bukti sudah 8 bulan saya berblogging di blogspot..
Entry ke 82 ini terhasil di bulan February [bulan 2]

Minggu ini terlalu byk perkara mengejutkan..
Dari yang bisa dikongsi sehinggalah yang tak boleh langsung..
Sampai sengal rasanya kepala, sampai berdebarnya dada...

Bukan semua menyakitkan..
Ada yang menggembirakan..tapi masih mendebarkan...
Saya harap tindakan saya benar...
Saya harap perasaan saya benar...
Saya harap hadir dia itu benar...

Ini bulan Februari..
Katanya bulan cinta..
Banyak insiden melibatkan hati...
Saya byk bercakap soal hati...
Tapi saya bukan penyambut Hari Valentino...

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected