Pages

Tuesday, February 3, 2009

Social network

Lately byk sgt social network yang menerjah email saya..[saya pasti rakan2 saya juga sbb kekadang hangin saya sengal saya fwd kat diorg...heee~~~]..

Friendster tu mmg wajib la...teringat dulu-dulu sakan gile saya ngan friendster ni..sampai sehari tak bukak cam rasa nak demam...padahal masa tu bukan byk sgt pun circle frenlist saya...awal2 tu cuma kawan2 sekitar UKM sahaja..pengomen setia saya ialah Cik Mimi..sampai saya teringat ada hamba Allah yang sound kitorg pasal aktiviti komen mengomen berdua shaja..and that time komen kena wajib approval owner..dan that time klu tak komen balik org yang komen rasa bersalah2....hahahaha...tapi bersama friendster saya masih istiqomah sampai sekarang [haha klu baca Quran takpe gak kan???]..Tapi saya suka friendster sbb dia merapatkan hubungan ngan kawan-kawan lama saya...

Pastu ada plak lain-lain social network like Tagged, WAYN, Flixster dan ntah hapa hapa.. oleh yang demikian saya telah memperuntukkan satu email untuk benda2 ni je..dan passwordnya semua sama [sbb karang lupe lak] tapi mmg tak bukak pun..tapi ada certain social network ni tak user friendly..so malas tu bertambah2..

Lately saya tgk yang agak meningkat naik ialah Facebook..yela mungkin disebabkan kebengongan Friendster yang serius beberapa bulan dulu..ade ke asyik2 kuar komen pompuan nak bukak singlet tu...saya tak pasti ada tak kuar muka saya bg komen begitu kat page kekawan saya...but seriusly saya masih tak berapa faham aplikasi Facebook...nnt cukup masa saya godek2 sampai pandai...

Selain semua benda-benda ni, at the moment saya lebih gemar mengupdate blog...sbb kat sini ruang untuk menulis lebih panjang..[kawan opis saya kata "ko boleh tulis blog panjang2 apesal ko takleh lulus exam PTD?"]..Daripada blogging saya dapat tau perkembangan kawan-kawan saya esp zaman persekolahan...malah ada antaranya takla saya rapat sgt dulu...but now thru blogging kami berkongsi pendapat...instead kawan sedia ada ada gak kawan-kawan baru sbb sy mmg suka sgt baca blog org...kekadang bila baca blog org, ada entrynya hampir sama ngan dilema dalam kite..kekadang advice yang kite baca boleh kite aplikasi [pepandai la wat timbang tara]

Oh ya class coklat saya bakal menjelang..slot saya 14 Feb 2009 [errr Linda klu aku nak mintak cuti Sabtu tu blh tak...masa confirm hari tu tak perasan hari Sabtu...huhu].. Semalam saya jumpa satu kedai yang wat doorgift menggunakan coklat yang printed gambar kat Midvalley Megamall [skema siot]... sekeping printed coklat berukuran 4cm x 4 cm pun harganya RM25...boleh murah sket klu bulk order [agaknya klu saya wat sendiri exceed sampai that much x erk???]...

1 comments:

3740Journal said... Reply to comment

babe, jangan lupa buat coklat yang sama macam patchi. pastu jgn lupe jadikan aku sebagai tester..muhehhee

myfreecopyright.com registered & protected