Pages

Friday, August 6, 2010

Kite makan jaws

RMF [ royal military force?? ] Family Diner
Kedai dekat2 JM Baryani
Juga dekat2 susuibu.com
Juga dekat2 Zul Nawawi & Co [eh tiba2! :p ]

presentation menu saya suka!
senarai menu seperti mau order semua mengujakan

white rice + ginger fish fillet : RM7.50
makanan orang yang konon2 demam tak berapa selera..

white rice + blackpepper beef : RM7.50
hidangan suami yang berselera..tgk tangan la..hehe

Sharkfin soup (S) : RM15.00
Menu yang selalu dengar dalam drama-drama cina

Secara peribadi kedai makan ni seperti boleh dikunjungi semula kerana ia sangat memuaskan sistem penghadaman.. dari saat enzim amilase saliva mula bekerja di ruang mulut kemudian melalui esofagus menjadi bolus-bolus dan ke perut memang rasa termimpi2... [ pengakhiran ayat cuba coverline yang sebenarnya dah lupa perjalanan sistem penghadaman ]

Tak sangka kan bang..kite dah makan jaws...

3 comments:

azzamoro said... Reply to comment

entry ko ni buat aku teringin nak makan shark fin. ok boleh consider nak pi tempat ni wiken ni..

yum yum

DrSinga said... Reply to comment

kesiannnnnn jerung itu!!!!!!!!

ciketon fazya said... Reply to comment

azza : memang teringin pun..hari tu ingat cam mahal sgt..tapi tgk2 macam ok je harganya

dr singa : ni kawan wildlife doc ke?..hehe