Pages

Friday, August 6, 2010

Tanya part 2

Seperti dihantui hari ini pertanyaan tetang Klinik Gigi Azman tidak berkesudahan.. Walaubagaimanapun tak mengapa..saya pasti penanya memang urgent perlu cari Dr.Azman... Saya sudah cuba dapatkan nombor contact Dr.Azman untuk cik -nur hafiz-

Daripada maklumat rakan-rakan sebatupahatian klinik Dr.Azman tu sememangnya berdekatan Supreme.. tapi malangnya kalau tanya alamat seperti alamat nak anta kad raya tu memang tiada la... Oleh kerana Cik -nur hafiz- memang nampak urgent sungguh saya cuba googlekan untuk Cik -nur hafiz-


Klinik Pergigian Azman
Address: 1st Floor, 25a, Jalan Mengkudu, Taman Makmur, 83000, Johor

Phone: 07-4380048Mobile:012-7120725

Email:  drmangg@gmail.com
 
Diharap maklumat ini dapat membantu Cik -nur hafiz -
 
 
p/s : Dr azman, saya nak komisyen pengiklanan...hehe

3 comments:

Nedrine said... Reply to comment

atau lebey specific..sebelah kedai tayar..tngkt atas..=))

kucingorengemok said... Reply to comment

wah... khidmat fazyamapia kah?

supreme tu bangunan pertama kat batu pahat yang lebih dari 3 tingkat rasanya, kih kih

ciketon fazya said... Reply to comment

ned : korang la asyik promote doc ensem.. kan dah ada yg carik..hehe

KOG : fazyamapia tu mmg selalu di pejabat.. bila despatch kite nak claim milage..hehe