Pages

Monday, August 2, 2010

Samosa kasihan

Di satu pagi yang hening... sang isteri cuba membuat samosa untuk sarapan mereka suami isteri..

ini intinya ( kentang + ayam jimat)

Tapi dari samosa jadi...

popia.. sbb ape?

Bila lipat samosa rupanya sangat hodoh kasihan

Okeh.. sekarang nak google cara lipat samosa!!

5 comments:

DrSinga said... Reply to comment

susah2 ...cicah dengan rotin je lahh....

azzamoro said... Reply to comment

okla tu.. asalkan rase sedap. ehehehe

ciketon fazya said... Reply to comment

dr.singa : kulit popia dah beli, tak guna membazir..

azza : haha boleh la, bedal je... kalau laki aku kata tak sedap, letak pisau kat leher..

maslinda said... Reply to comment

hahaa..ko same je mcm aku. kalo wat samosa, dari bentuk segitiga sama..tetibe jadi segitiga tepat..hahha buruk beno!...nasib baik x jual..mau tersadai tepi jalan xde sape nk beli! hahha


word verification: terbiva=terbiar=tersadai...hahhaha

ciketon fazya said... Reply to comment

mas,makanan berupa bentuk hodoh kena avoid sbb juru rasa memberi markah presentation... makan hiasan selamat digunapakai...