Pages

Tuesday, August 3, 2010

Raya boleh, tak raya pun boleh

Thinking of choc project during ramadhan..
[ suami, saya tak siapkan lagi iklan seperti yang awak suruh ]

Saya tak rajin untuk mass production praline atau truffle..
[glosari :
praline -> coklat yang dibentuk menggunakan acuan
truffle -> coklat yang bentuk bulat aje dan kemudian sama ada di enrobe dengan coklat/serbuk koko/ kacang/etc ]
Bila mass production hasilnya kurang kasih sayang..
Maka saya pilih buat hamper..
Contoh hampernya nnt upload eh..
[ suami, saya tgh edit gambar...iklan bukan untuk raya pun boleh kan??? ]

Walaubagaimanapun untuk raya ni, seperti tahun sebelum ni, saya akan buat coklat cluster
  1. almond @ cornflakes sahaja : RM20 untuk sebalang
  2. almond + kismis @ cashew @ aprikot @ cornflakes : RM22 untuk sebalang
  3. almond + cashew + kismis @ aprikot : RM24 untuk sebalang
  4. almond + hazelnut : RM23 sebalang
  5. hazelnut + kismis : RM24 sebalang
* sebalang = 50 pcs
* default coklat ialah milk coklat... sila nyatakan kalau nak coklat putih atau dark
* drizzle dengan perasa strawberry / orange boleh dilakukan tanpa sebarang extra charge..tapi kena khabor la ke saya.. :)

sebarang pertanyaan leh email nutaizaf@gmail.com

p/s : gambar??? sabaq na...

1 comments:

Dr Singa said... Reply to comment

hehehe...
ntah bila nak haplod tu....
.
meh nak tolong jerit ....
"asben ciketon!!!! dia tak buat iklan dan gambor lagi!!!!!"

myfreecopyright.com registered & protected