Pages

Friday, November 6, 2009

Betul

"Maklong*, Maklong ni cantiklah..Wafi suka Maklong dtg rumah Wafi.. Maklong jgn la balik..^_^ " kata Wafi**

"Oh yeke cantik" [tersipu-sipu malu]

*Maklong tu ialah panggilan anak2 buah [at the moment anak2 kazen saya] kepada saya..

**Wafi ialah anak kazen saya, nama penuh Iqlima Wafiyah..berumur 5 tahun

p/s #1 : Budak2 kecik tak penah menipu kan?????
p/s #2 : Mesti 'Paklong' pun nak ckp benda yang sama macam Wafi cakap kan????? :p

6 comments:

Sitisifir10 said... Reply to comment

uhuhuhu...malunyaaa kalau ada budak ckp gitu, tapi sampai skang tak pernah ada budak ckp mcm tu pada akak..ahahahahaha

ciketon fazya said... Reply to comment

haha tu yang tersipu2..masa nak balik pun ckp lagi.. tu nak cover malu pesan kat wafi suh ckp kat 'paklong'..hehe

joegrimjow said... Reply to comment

slain tak berbohong
kanak2 juga pandai bodek

ciketon fazya said... Reply to comment

ye jgk kot...

Mohd Arman said... Reply to comment

Gue ingat Ziha je ada penyakit ni..dah jadi epidemik ke 'benua blakang' rupanya ( tapi 'benua gue' lagi parah)

ciketon fazya said... Reply to comment

errr bukan saya yang ckp..ni anak buah saya yang ckp tau... ♫♫

nnt saya tanya ngan bapa saudaranya eh...haha..