Pages

Monday, November 16, 2009

Buat Duit Dengan Blog

Sekian kalinya blogwalking dan mencari contest [ala2 30 hari mencari cinta gitu la..hehe]... sambil2 refer2 blogroll saya, Puan Siti Sifir yang selalunya akan ada update,dari situlah jumpa blog Puan Masayu.. jumpa satu buku yang menarik [asal menarik je ade kaler pink..] yang rasanya dekat dengan jiwa saya dan mmg saya dah buat pun secara berdikit-dikit... Apa yang saya dah buat?????

klik gambar untuk membawa anda kepada contest menarik ini...^_^

Puan Masayu ada tanya saya??? [haha berangan di interview neh...]

1. Apakah status anda kini????
Saya adalah seorang pekerja kontrak sebuah badan berkanun yang selalu berangan-angan supaya Ketua Jabatannya mengumumkan staff jabatan ini boleh bekerja dari rumah..[haiihhhh mimpila agaknya] ...Di masa lapang saya mengisinya dengan mengajar, membuat coklat dan menjualnya ceritanya di Chocville...♫♫♫
Create your own banner at mybannermaker.com!
iklan sket.....☺☺

2.Apakah impian anda di masa hadapan???
Alangkan jawab soalan pun leh berangan, mmg la saya ni banyak impian..
  • menjadikan blog saya lebih efisien dan lebih masyuk daripada pendapatan saya di badan berkanun berkenaan
  • dari dulu lagi saya mengimpikan dapat bekerja dari rumah dengan harapan saya boleh menjaga dan mendidik ♥♥♥♥ generasi masa hadapan saya ☺♥♥♥♥ dengan tangan saya sendiri..[wahai anak2, murnikan harapan 'ibu' ini...heee ☺]
  • saya berhasrat nak develop satu hub [wah!!!! saya yang berwawasan ] latihan kepada generasi muda dengan skill2 tertentu supaya "kekangan payah nak dpt pasaran kerja dengan orang" dapat ditangani dengan mudahnya dengan cara bekerja sendiri dan juga tidak bergantung harap untuk dpt pencen kerajaan..
  • Sbb saya nak selalu ada fleksibel time untuk diri sendiri, keluarga ♥ dan bakal keluarga ♥☺♥
  • Dan sememangnya saya sangat gembira menulis blog [melompat2 gembira!!!!]
Anda semua dijemput untuk join juga contest/giveaway ini..thru email juga boleh kot... syarat2nya mudah saja ;

1.Anda perlulah menjadi follower blog itu
2.Pautan blog naufal di blog anda
3.Letakkan buku pilihan/contest di side bar blog anda [macam saya buat]
4.Siarkan entri berkenaan contest ini di blog anda dan pautan contest ini [ni saya tgh siapkan untuk anda baca...hehe]
5.Tarikh tutup sehingga diberitahu kelak
6.Buku pilihan adalah berdasarkan kesesuaian jawapan anda.
7.Terbuka kepada wanita/pelajar/lelaki (jika mahu hadiahkan kepada isteri)
8.Sila nyatakan/tinggalkan komen untuk mudah saya menjejaki anda [ ok dadaaaaa saya nak p comment kat blog naufal ni...:p ]

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected