Pages

Wednesday, December 8, 2010

Sedap

Minum teh o ais limau tepi pantai memang sedap...
Tapi bercuti di tengah minggu kerja lagi sedap..

p/s: ni pantai Morib..pencari abu tulang dah tiada...makluman kedai makan dah dibuka.. tak payah tapu air dari rumah..:)

4 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

tu la kita takut nak gi makan kat situuu! tapi nak buat lawak abu pun tak berani takut ada orang sensitip marah pulak, hehe. nasib awak dah buat dulu, boleh kita tumpang gelak :)

ciketon fazya said... Reply to comment

kite pun sebenarnya macam ngeri nak sebut abu.. otw nak ke banting lalu depan bangunan opis 'lawyer' ada ladang tu...tu pun rasa seriau..

makan kat situ sedap juga.. semalam air laut naik tinggi..ada tebing pun melimpah2 ke darat juga semalam...

DrSinga said... Reply to comment

baby (hahaha..) dating-dating eh???

ciketon fazya said... Reply to comment

yerr..{mana tau kite baby ni? --> sambil baca ada yang munpel}