Pages

Friday, March 11, 2011

Melengkapkan siri bulan keraian

Salam jumaat..
Hari jumaat ini memang sungguh hening rasanya.. hujan turun menyejukkan rumah supaya kita boleh jimatkan bayar bil elektrik... seee!kan Allah tu tak kelentong pun bila dia kata hujan tu rahmat.. hujan tu rezeki...

Hari ni insyaallah kami akan pulang ke kampung..memandangkan kami dah memang bermastautin di belah barat, dah attend kenduri di timur minggu lalu, minggu ni mudik pula ke selatan.. nak gi utara tunggu budget lain.. semput mak dek kalau nak pergi semua kawasan dalam sebulan...(baca dengan intonasi pergelangan tangan patah ke bahu )

Seperti yang pernah diwar2kan sebelum ni, bulan Mac ni memang bulan keraian.. Meraikan birthday Emak, meraikan anniversary Anak dan Insyaallah esok tiba bula birthday Bapak...

cik cop 12.3.1952  & mak jem 2.3.1956
 
Happy Birthday in advance Cik Cop.. Semoga dikasihi Allah, sihat sejahtera dan dipermudahkan rezeki..

Semoga perjalanan kami dirahmati dan selamat sampai ke destinasi..

ok sekarang masa basuh pinggan dan kemas baju... daaaaaa

p/s : azam balik kampung kali ni ; pergi sarapan kat kedai lain plak... (ni boleh dikategorikan sebagai azam ke?)

2 comments:

@emy said... Reply to comment

kim slm kt makayh u..i nk g pntai myk beku g..(:

ciketon fazya said... Reply to comment

meh la dtg bp..leh gi sarapan kedai rotican tuisyen..