Pages

Wednesday, March 2, 2011

Resepi rahsia 1605

Hari ni ada meeting diet... meeting diet bukan bererti ianya perjumpaan golongan yang ingin diet.. tapi pengumpulan data diet adalah komponen dalam projek penyelidikan tempat kerja saya..

Ntah ape kena mengena ntah saya ngan komponen diet saya pun tak pasti.. tapi kalau sebagai insan yang sedar akan kesilapan pemakanannya mereka (sape ntah mereka tu ), patutlah mengubahnya.. Akan tetapi walaupun tadi sedikit insaf, tapi bila balik rumah dah macam lupa2..

Balik terus layan
Ayam goreng bermadu ( ayam takpe)

Memang sangat layan... kalau nak resepi google aje, banyak list resepi ayam madu kuar... paling2 pun dia bagi resepi suh marinate ayam ngan kicap dan madu.. Tapi saya tak ikut pun resepi2 yang google bagi sebab saya guna

Rempah beli kat MAHA.. kalau abes tunggu 2 tahun lagi baru leh beli..

Sangat sedap!... sampai rasa nak kedekut kalau makan berdua..

Nota tambahan : eh rupanya ni rempah sama (kat packing tu kata) dengan rempah Ayam Golek 5 Bintang kat Pantai Dalam tu..

2 comments:

3740Journal said... Reply to comment

rempah ni ade jual kat giant or carrefour tak? tengok ayam madu ko rase macam lazat pulak. hehe

ciketon fazya said... Reply to comment

Ntah zah.. aku pun tak sure.. ni terpedaya beli kat MAHA..seb baik sedap...huhu

nnti aku tgk no tepon kat pack dia..

dia kata ni resepi ayam golek 5 bintang kat pantai dalam tu.. ayam kat pantai dalam tu mmg sgt layan la.. sekor RM19.00 (tetiba cam dah topik lain lak)

myfreecopyright.com registered & protected