Pages

Thursday, March 10, 2011

Perkara sweet hari ni 10.3.10... ni pasca anniversary yeh!

Bosan sudah kan asyik baca cerita pasal anniversary... sori yeh but you all kena admit cerita menyambut anniversary setahun ni ibarat menyambut anak lahir tahu.. memang excited, memang asyik rasa best je..haha..

Melayari usia perkahwinan yang memang setahun jagung ni, saya belajar banyak perkara.. and sure he learned some too... yela dari semua perkara yang kita handle terkontang-kanting sorang dulu sekarang dah berdua.. malahan nak decision nak pergi ke tak kenduri tahlil rumah ketua kampung pun berbincang suami isteri...

Kalau refering content label hubbywifey tu, kebanyakan cerita memang cite ttg perkara yang saya rasa sweet and fatty (kan asyik cite makan je)..Dan bila kita rasa sweet dan kita cerita kat blog memang kita akan emphasizekan kesweetannya.. some may agree and said " so sweeeet ".. but to some yang menyampah may say " alah setahun kawen boleh la..... ".. Tapi saya rasa dan berharap saya remain blog perkara2 yang sweet saja.. Sekurang2nya bila saya selalu kadang-kadang merajuk, saya boleh tengok dan baca balik perkara sweet dan baik yang suami saya pernah buat untuk saya..C'mon, sedangkan lidah lagi tergigit ( sambung nyanyi kat stable kuda....)... Kita harus belajar mengingati kebaikan lebih banyak dari keburukan...

Perkara sweet hari ni 10.3.10

Isteri : Bang, jam i dah abes bateri la..i rasa nak beli jam baru (padahal ganti bateri baru RM8..hehe)
Suami : Oh jam lama tu.. ok, belilah jam yang u nak..beli kat mana?
Isteri : Pasaraya Pavilion (bukan nama sebenar) dekat opis i tu..
Suami : Ok nanti i bagi duit.. kire ni hadiah anniversary eh..

So sweet... yup, sebab saya hari2 tengok dia penat balik kerja cari duit dan saya tukang mintak aje.. ( ni tak termasuk bangun lewat malam {eh 3.00am tu dah kira pagi okeh} ambik isteri balik kerja )..So dah alang2 otw ke opis, im buying myself anniversary gift on behalf of him..hehe.. Tq suami, u are among top 5 very best person i have in my life.. *heart* u a lot..

p/s : weekend ni balik kampung..:)

5 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

permission to munpel...? ;)
selamat hari ulangtahun! semoga berkekalan di dunia & akhirat.

Psyche said... Reply to comment

awwww... sweet.. semoga lebih banyak lagi anniversary untuk disambut kamu yeh.

Dr Singa said... Reply to comment

saya ada gambar munpel di blog saya..!
heheheee..
.
.
.
selamat ulang tahun korang berduaaaa!!!!
:)

Miss Sasu said... Reply to comment

happy anniversary. dpt Jam yer. best2

ciketon fazya said... Reply to comment

tq all...doakan anda semua bahagia dunia akhirat juga..
(terharu~~~)

myfreecopyright.com registered & protected