Pages

Sunday, September 26, 2010

Beraya di kedai : #1

Dikalangan sepupu-sepupu sebelah ayah saya, saya ialah anak sulong paling comel muda.. so since saya baru sangat kawen kalau nak dibandingkan dengan sepupu saya yang lain, maka saya memang kena ragging lawat tok, makcik2 dan sepupu..

Walaubagaimanapun sepupu saya yang sorang ni, pergi kedai lagi untung dari pergi rumah..(sebab pergi kedai boleh layan beriyani FREE... thanks kak..^_^ )

Kedai sepupu saya kat mana?
Ampang

Nama kedai?
Ruz Aladdin ; sebelah Flamingo Ampang

Speciality kedai?
Lampu Aladdin.. ops bukan2... nasi beriyani dan lain-lain makanan johor (mee rebus, mee kari, lontong etc).. kami makan free hari tu makan nasi tomato.. tapi kalau nak sedap datang tengahari pergi makan asam pedas (mak kepada sepupu saya ni, Mak Ngah lagi marveles..hari2 masak lauk asam pedas..)


Nak tengok gambar owner?

Kak Munah & Abang Hashim

Nak tengok gambar sepupu?

Kak Munah & Sepupu comeot (comel + comot??)

Nak alamat?

Lot 1243, Jalan Ulu Kelang
Batu 4, Ampang Point
68000 Ampang
(Betul2 sebelah Flamingo tu... )
Tel. # : 03 - 4251 6463
Operating Hours : 11.00 am - 11 pm

Oh ye, beraya di kedai ada siri seterusnya... saya vote beraya di kedai makan..hehe boleh makan free.. (hoho i ikhlas bagi statement okeh..:) )

2 comments:

en_me said... Reply to comment

chomeyynyerr sepupu ittewww..

ciketon fazya said... Reply to comment

hehe...
suaminya pun kata comel (terpaksa sbb isteri letak pisau dileher..haha)

myfreecopyright.com registered & protected