Pages

Friday, September 3, 2010

Mohon & Mintak

Jumaat terakhir Ramadhan 1431
Suami  pesan sebelum bertolak kerja pagi tadi,

"Faz, nanti on the way ni selawat sampai ofis ye..tak payah bukak radio la "
"Faz , masa antara 2 khutbah tu mohon2 doa lah ye.. tu antara-antara waktu doa dimakbulkan Allah"

Sedih juga ye hampir tamat Ramadhan..

Dear husband,

I've very gud Ramadhan with u.. hopefully we could cherish more ramadhan together ( + kids, InsyaAllah)  until He put us apart.. I do enjoy sahur with u and breakfasting with u...

Mohon ampunkan dan maafkan atas salah silap saya selama ini (dari mula kenal sampai dah jadi isteri), kadang-kadang selalu merajuk, kadang-kadang selalu tak dengar cakap.. Halalkan makan, minum, pakai dan segala apa pun yang terambil terpakai atau termintak...

Akhir kata, i rasa macam nak mintak duit raya... hehe...

6 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

isi² penting yang diolah dengan begitu baik hingga mencapai momentum ayat akhir, membuatkan pembaca berkata WOW, HAHAHA!

ciketon fazya said... Reply to comment

wow!! steady aku.."tangan ke dada" (refer geng surau untuk mengelakkan kekeliruan..haha)

en_me said... Reply to comment

mintakk jerr.. ekeke

ciketon fazya said... Reply to comment

ok en_me.. saya mintak 5 keping duit merah...hehe

Psyche said... Reply to comment

hahaha. awesomeeeee!

ciketon fazya said... Reply to comment

heeee..tapi mmg kite mintak maaf sama encik ahmad (+ mintak duit raya)