Pages

Friday, October 1, 2010

Alkisah selera Arab

Lokasi kejadian : Kedai Makan Oran Saba Restoran Saba 

Bergambar semasa pulang sambil membimbit pulang Barbican Apple dan Raspberry
Makan Lamb Kebab..rate rasa #2 dari kebab Ariana

Makan Lamb Kabsah.. Sedap..Tapi rate #2 lepas Mr Briyani & Kebab Presint Diplomatik
Tgh tunggu teh.. teh buah pelaga.. huuu dah order layankan aje.. tapi rasa nak cancel pun ada juga


Dia yang excited nak makan di Restoran Saba sbb terpengaruh tgk orang ramai2
Tapi rasa makan di Ariana lebih tenang dan kesedapannya lebih teringat2..

 Oke jujurnya saya tak boleh nak describe pasal makanan betul2 sebab saya sangat kenyang  makan di open house.. tapi saya paksa juga entry ni sebab saya nak jadikan entry tamak saya ini sticky post... huh komplikasi betul dia neh!!

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected