Pages

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Hari ni 101010

Semua orang macam teruja sungguh dengan nombor pil binari ni..
Ya ia cantik sekali.. sesuai dijadikan tarikh ingatan sepanjang hayat..
Hehe tapi saya tak cukup sabar untuk tunggu hari ni baru nak kawen..:p

Hari ni 101010

Opismate saya bertunang.. tahniah untuk dia.. unsur pangkal nama bakal suaminya sama macam unsur pangkal nama kedua suami saya..hehe mungkin kami kena badi boss kedua...huhu

Kat tv pula ada tayangan Persandingan Kayangan.. Persandingan pelawat angkasa, Dr. SMS.. Saya tau dia di TV tapi tak kenal dia personally, tapi bila orang tau saya keja di HUKM semua assume saya akan jumpa dia.. hehe saya ni nak cari wad2 di HUKM pun masih kena tgk signboard..:p

Gembira sungguh isterinya dapat kawen Dr.SMS..senyumnya lebar ke telinga.. Tapi saya rasa lebar sangat.. Rupanya yang tersirat di hati saya tersurat di komen fb ntah sapa ntah "Aku pulak rasa sangat kelakar bile pengantin perempuan tak tersipu2 malu, sebaliknya, tersengih2 tergelak2 sakan lambai2 kat orang.. If only she looks lebih pemalu, mesti nampak sangat perfect.. Dr SMS pulak yang nampak malu-malu kucing nak terkam gitu!!" haha.. manusia kan selalu saja ada komennya..

Tiba-tiba teringat masa saya nikah..Gembira hati bukan kepalang nak nikah dengan dia.. Haruslah gembira, sebab saya sayang dia.. Tapi selesai dia jawab akad, sebak juga dada saya.. Tapi saya control air mata dari berjuraian.. huhu tindakan kawalan tu rupanya buat orang rasa " suami dia nangis, isterinya tak nangis "... saya tak dengar pun, tapi suami saya dengar ada yang terungkap begini...macam wajib pula lepas nikah kena nangis kan..haha diri sendiri kena komen, skang nak komen orang pulak???

Buat kawan saya jangan frust tak dapat tarikh 10.10.10, kalau tarikh macam 6.03.10 pun cantek ape?...hehe..kadang-kadang yang terlepas itu mungkin menjanjikan yang lebih baik..:)

Ok selamat 10.10.10 semua..^_^

6 comments:

Psyche said... Reply to comment

hahaha. Tahun depan ada lagi 11.11.11, jangan risau. hahaha. Mungkin tarikh baby keluar. Amin ye.

Semalam suami saya kata, tu lah, kalau saya sabar sket, kita dah boleh kawin 10.10.10. hahahaha, atau 20.10.2010. Saya pikir, takdepe2 dengan tarikh pun. Allah nak bagi keberkatan, tak kira tarikh ape...

Oh, saya juga tak menangis masa nikah. Kawan-kawan beriya berjurai2. hahaha. hiba tu ada lah, tapi dapat dikawal. hehehe.

Hajar Bte Zainal said... Reply to comment

aku pon berpendapat begitu smlm..isteri Dr SMS tu happy jek spnjang perkahwinannye smlm ..aku rasa dia mmg jenis suka ketawa n senyum kot..smpai terbawa2 ke pelamin..she just being herself kot..

ciketon fazya said... Reply to comment

amin...:)

hehe kalau tunggu 10.10.10, mana nak dpt main dgn lana macam skang.. ^_^.. hehe tak kira tarikh ape pun, dah tarikh kawen mesti ingat kan?

ha bukan senang nak suruh kite solek bagai gitu.. nnt nangis kesat2 mata bulu mata jatuh pula..haha

ciketon fazya said... Reply to comment

hajar : tiba2 teringat, masa kawen pun aku cam tak malu2 kucing pun? { sbb dah biasa gelak kaw2 }

Dr Singa said... Reply to comment

sungguh ceria kan...
kalau aku dulu...
mesti kena cubit dengan mak aku...

ciketon fazya said... Reply to comment

sambil renjis2 dipilis dah tukar jadi renjis2 dicubit..haha

myfreecopyright.com registered & protected