Pages

Thursday, June 30, 2011

Jom ikut saya!

Pernah tak korang zaman kanak-kanak dulu korang buat perkara irritating ikut sebijik-sebijik perbuatan or perkataan yang kawan korang sebut?

Contoh ;
Kawan : Eh cantiknya baju ini
Korang : Eh cantiknya baju ini...
Kawan : Kenapa ko ikut aku?
Korang : Kenapa ko ikut aku?
Kawan : Eiiii lempang kang!
Korang : Eiiii lempang kang!

tu kalau perkataan, kalau pergerakan, kawan korang berlari-lari anak, korang pun berlari-lari anak,.. kawan korang garu muka, korang pun garu muka.. kawan ko pening uruh cikgu antakan balik rumah, korang pun pening suruh cikgu antakan balik rumah..

Haha saya sekarang tengah mengalami perasaan irritating ni.. selalu perkara irritating update status fb je..haha tetapi kang kuar ayat hot n spicy kat fb, tetiba dpt personal msg plak..kehkeh..

Ok, lepas ni saya nak buat steak daging gajah, jom kita masak steak daging gajah sama-sama!

0 comments: